PREMIO AUTONIX

Witamy!

DUNLOP SP QUATTROMAXX

DUNLOP SP QUATTROMAXX

DUNLOP SP QUATTROMAXX
Coraz częściej samochody typu SUV są zdolne do osiągania ogromnych mocy i prędkości. Ta właściwość, połączona z faktem, że auta tego typu mają środek ciężkości umiejscowiony wyżej niż inne modele pojazdów, były wyzwaniem dla stworzenia najlepszych opon, które swoimi właściwościami sprostają wymaganiom SUV-ów. Opona SP QuattroMaxx jest pierwszą oponą, która tak szeroko odpowiada na te potrzeby.
W SP QuattroMaxx zastosowano innowacje technologiczne Dunlopa, w tym elementy wchodzące w skład odnoszącej sukcesy Touch Technology. Ścianę boczną SP QuattroMaxx zaprojektowali włoscy projektanci z firmy Pininfarina. SP QuattroMaxx są pierwszymi oponami Dunlopa z logo „Design by Pininfarina”. W oponie tej zastosowano KEVLAR®
– syntetyczne włókno, pięciokrotnie mocniejsze od stali, które utrzymuje moc i sprężystość
w szerokim zakresie temperatur. W wyniku zastosowania wzmacniającej masy Kevlar®DuPontTM na szczycie opony, ściana boczna jest sztywniejsza, umożliwiając szybsze reagowanie opony na ruch kierownicy, gwarantując precyzyjną jazdę, a także dając większą stabilność w czasie jazdy na zakrętach.
Opony SP QuattroMaxx charakteryzują się również niezmiernie odporną budową podkładu bieżnika. Dzięki temu powierzchnia bieżnika jest bardziej odporna, a ulepszona sztywność podkładu umożliwia szybsze reagowanie opony na drogę. Wykorzystano także technologię stosowania dwóch rodzajów mieszanki gumowej (Dual Tread Compound – DTC), która łączy najlepszą mieszankę Dunlopa do jazdy po suchej nawierzchni na zewnętrznej powierzchni opony z najlepszą mieszanką do podróży, gdy droga jest mokra – mieszanka na wew. powierzchni opony. Połączenie ww. mieszanek zapewnia znakomitą boczną i podłużną przyczepność we wszystkich warunkach pogodowych oraz zoptymalizowane przebiegi.
Asymetryczny wzór bieżnika, ze zmiennym stosunkiem ogólnej powierzchni bieżnika do powierzchni bieżnika z rowkami mającymi styczność z podłożem, zapewnia doskonalszą odporność opony na zjawisko aquaplaningu. Stałe żebro centralne zwiększa stabilność i precyzję. Asymetryczny układ wgłębień zwiększa przyczepność na mokrych i suchych nawierzchniach. Masywny blok zewnętrznego barku bieżnika zapewnia znakomitą kontrolę jazdy na zakrętach.
Opona oferowana jest w następujących rozmiarach:
ROZMIAR INDEKS BIEŻNIK Opory toczenia Przyczepność na mokrym Poziom hałasu dB
235/65R17 108V  XL SP Quattromaxx E B 68 )
235/60R18 107W  XL SP Quattromaxx MFS C A 68 )
235/55R18 100 V SP Quattromaxx MFS E B 68 )
255/55R18 109Y  XL SP Quattromaxx MFS C B 69 )
255/55R19 111W  XL SP Quattromaxx MFS C A 69 )
235/50R18 97V SP Quattromaxx MFS E B 68 )
255/50R19 107Y  XL SP Quattromaxx MFS C A 69 )
255/50R20 109Y  XL SP Quattromaxx MFS C A 69 )
275/45R19 108Y  XL SP Quattromaxx MFS C A 69 )
285/45R19 111W  XL SP Quattromaxx MFS C A 70 )
275/45R20 110Y  XL SP Quattromaxx MFS C B 69 )
255/40R19 100Y  XL SP Quattromaxx MFS E B 71 ))
275/40R20 106Y  XL SP Quattromaxx MFS C A 68 )
275/40ZR21 107Y  XL SP Quattromaxx MFS E B 69 )
275/40R22 108Y  XL SP Quattromaxx MFS w przygotowaniu
255/35R20 97Y  XL SP Quattromaxx MFS E B 70 )
315/35R20 110Y  XL SP Quattromaxx MFS C B 72 )
295/35R21 107Y  XL SP Quattromaxx MFS C A 70 )
XL – opona wzmocnionawszystkie rozmiary posiadają ochraniacz felgi MFS
Wyszukaj serwis Premio